Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup
Do zespołu strategii i social media McCann Worldgroup dołączyli Natalia Żmuda jako community manager oraz Cezary Kuik jako content creative.
Natalia Żmuda na nowym stanowisku zajmuje się obsługą marek Starbucks, Stanley Black & Decker oraz Permen. Doświadczenie zdobywała w agencjach digitalowych i PR-owych, gdzie była odpowiedzialna za obsługę zarówno marek komercyjnych, jak i instytucji publicznych m.in. T-Mobile, Kujawski, Instytut Żywności i Żywienia. Ukończyła studia medioznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje socjologię.
Cezary Kuik w agencji McCann odpowiada za koncepcje kreatywne działań reklamowych w kanałach digital i social media. Zdobył doświadczenie, pracując w startupach oraz w grupie Abstra. Realizował projekty z obszaru digital dla marek takich jak Samsung, Agora, czy też Orange. Specjalizuje się w botach, które tworzy dla klientów z Polski i za granicy.
Dołącz do dyskusji: Natalia Żmuda i Cezary Kuik w McCann Worldgroup