SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Narciarski raj Carlsberga

Slalom specjalny, gigant, supergigant i bieg zjazdowy. Takie atrakcje czekają na stęsknionych miłośników narciarstwa alpejskiego w lutym przyszłego roku, w malowniczym St.Moritz. Jednym z głównych sponsorów imprezy jest Carlsberg.

Historia Mistrzostw Świata sięga 1931 roku. Przez osiem lat odbywały się corocznie, teraz cykl ich rozgrywek jest dwuletni. Garmisch-Partenkirchen to historyczne miejsce dla tej dyscypliny.

Wykorzystując zaangażowanie w przyszłoroczne Mistrzostwa, Carlsberg rozpoczął nową akcję promocyjną. Zimowe puszki 0,5l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze jak i butelki.

Od 8-go listopada ruszyła promocja konsumencka „Narciarski Raj Carlsberga”. Jej zasady widnieją na kontretykietach, w które zaopatrzono nowe zimowe produkty Carlsberga.

„Narciarski Raj – Probably the best afer-ski in the world” potrwa do końca lutego przyszłego roku. Żeby wziąć udział w promocji trzeba mieć osiemnaście lat, trzeba zbierać punkty (kapsle lub logo z zimowych puszek), trzeba rozwinąć zdanie zaczynające się od słowa "Prawdopodobnie…”, nawiązujące do zimowych przygód z Carlsbergiem, i trzeba przesłać je razem z kolekcją punktów do Carlsberga.

A potem trzeba jeszcze tylko cierpliwie poczekać. Bo nagrody przyjdą pocztą. Wśród zgłoszeń nadesłanych do końca roku, wybrane zostaną cztery najciekawsze, a ich autorzy będą nagrodzeni dwuosobowymi wyjazdami na Mistrzostwa w St.Moritz.

Dla wzmocnienia zimowych działań promocyjnych Carlsberg uzbroił BTL w szereg adekwatnych śnieżno-narciarskich materiałów POSM. Szczególnym wsparciem jest także ogólnopolska kampania reklamowa w prasie oraz w telewizji.

Przygotowaniem materiałów do kampanii zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi Warszawa.

Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim S.A.

Zakup mediów – Dom Mediowy Universal McCann.

Media wykorzystane do kampanii:

Stacje telewizyjne – TVP1,2, TVN, Polsat
Prasa – Newsweek, Wprost, Maxim, CKM, Playboy, Forma, magazyn SKI,

Dołącz do dyskusji: Narciarski raj Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl