Narciarski raj Carlsberga
Slalom specjalny, gigant, supergigant i bieg zjazdowy. Takie atrakcje czekają na stęsknionych miłośników narciarstwa alpejskiego w lutym przyszłego roku, w malowniczym St.Moritz. Jednym z głównych sponsorów imprezy jest Carlsberg.
Historia Mistrzostw Świata sięga 1931 roku. Przez osiem lat odbywały się corocznie, teraz cykl ich rozgrywek jest dwuletni. Garmisch-Partenkirchen to historyczne miejsce dla tej dyscypliny.
Wykorzystując zaangażowanie w przyszłoroczne Mistrzostwa, Carlsberg rozpoczął nową akcję promocyjną. Zimowe puszki 0,5l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze jak i butelki.
Od 8-go listopada ruszyła promocja konsumencka „Narciarski Raj Carlsberga”. Jej zasady widnieją na kontretykietach, w które zaopatrzono nowe zimowe produkty Carlsberga.
„Narciarski Raj – Probably the best afer-ski in the world” potrwa do końca lutego przyszłego roku. Żeby wziąć udział w promocji trzeba mieć osiemnaście lat, trzeba zbierać punkty (kapsle lub logo z zimowych puszek), trzeba rozwinąć zdanie zaczynające się od słowa "Prawdopodobnie…”, nawiązujące do zimowych przygód z Carlsbergiem, i trzeba przesłać je razem z kolekcją punktów do Carlsberga.
A potem trzeba jeszcze tylko cierpliwie poczekać. Bo nagrody przyjdą pocztą. Wśród zgłoszeń nadesłanych do końca roku, wybrane zostaną cztery najciekawsze, a ich autorzy będą nagrodzeni dwuosobowymi wyjazdami na Mistrzostwa w St.Moritz.
Dla wzmocnienia zimowych działań promocyjnych Carlsberg uzbroił BTL w szereg adekwatnych śnieżno-narciarskich materiałów POSM. Szczególnym wsparciem jest także ogólnopolska kampania reklamowa w prasie oraz w telewizji.
Przygotowaniem materiałów do kampanii zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi Warszawa.
Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim S.A.
Zakup mediów – Dom Mediowy Universal McCann.
Media wykorzystane do kampanii:
Stacje telewizyjne – TVP1,2, TVN, Polsat
Prasa – Newsweek, Wprost, Maxim, CKM, Playboy, Forma, magazyn SKI,
Dołącz do dyskusji: Narciarski raj Carlsberga