"Na co mi to" - ruszyła nowa kampania antynarkotykowa (wideo)
"Na co mi to" to hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. Akcję realizują Fabryka Komunikacji Społecznej oraz Partner of Promotion.
Kampania "Narkotyki? Na co mi to" ma na celu uświadomienie społeczeństwu, że większość młodych ludzi nie używa narkotyków. Poprzez działania twórcy chcą pokazać młodzieży, że można żyć, bawić się, uczyć się czy pracować bez wspomagania środkami psychoaktywnymi.
"Ideą "Na co mi to" jest zachęcenie młodych ludzi do bycia "nakręconym" bez narkotyków. Chcemy wzmacniać przekonanie młodzieży, że można być osobą twórczą, aktywną i osiągać sukcesy życiowe bez wspomagania się środkami zmieniającymi świadomość. Niebranie narkotyków pragniemy uczynić normą oraz modą." – stwierdził Piotr Jabłoński, dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Najnowsza kampania antynarkotykowa jest skierowana do młodzieży – głównie przed inicjacją narkotykową, ale także do osób już eksperymentujących z narkotykami. "Liczymy, że nasz przekaz zweryfikuje fałszywe przekonania dotyczące skali używania narkotyków przez młodzież, a osoby używające narkotyków skłoni do refleksji." - dodał Jabłoński.
Kampania "Na co mi to" obejmie spoty telewizyjne, spoty radiowe oraz reklamę w prasie. Ponadto utworzony zostanie profil kampanii na Facebooku, a strona internetowa projektu www.nacomito.com.pl będzie zawierać m.in. konkursy skierowane do młodzieży. Dodatkowe działania zaplanowano również w miejscach imprez młodzieżowych, klubach i dyskotekach.
Kampanię realizują Fabryka Komunikacji Społecznej oraz Agencja PR Partner of Promotion. Projekt zakończy się 15 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: "Na co mi to" - ruszyła nowa kampania antynarkotykowa (wideo)