Muzyczno-romantyczny Tomasz Kot reklamuje Telewizję Osobistą Netii (wideo)
Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Telewizji Osobistej w Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Nowa kampania Telewizji Osobistej w Netii jest utrzymana w stylistyce nawiązującej do romantycznych piosenek francuskich z lat 70. Tomasz Kot muzycznie opowiada o swoim dniu z reklamowaną usługą. Podkreśla, że dzięki Netia Playerowi nie odchodząc od telewizora, może oglądać nie tylko linearne kanały telewizyjne, ale również wideo na życzenie i serwisy internetowe oraz własne multimedia. Kolejny spot z Kotem, który trafi do emisji we wrześniu będzie utrzymany w stylistyce hip-hopowej.
>>> Netia obniża ceny internetu i wprowadza nowy pakiet TV
Kampanii w mediach - prowadzonej pod hasłem „Co Ci serce dyktuje” - rusza konkurs dla internautów, w którym należy przygotować własny spot przedstawiający Telewizję Osobistą. Do wygrania są nagrody pieniężne o wartości 20, 10 i 5 tys. zł, a zwycięskie reklamy zostaną wyemitowane w telewizji. Przypomnijmy, że w poprzedniej edycji tego konkursu najlepsze okazały się spoty „ArmageddoNetia”, „Maniu” i „naffnaff” (obejrzyj je).
Nowe reklamy z Tomaszem Kotem do końca br. będą emitowane - w wersjach 30- i 15-sekundowych - w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Spoty przygotowała agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Muzyczno-romantyczny Tomasz Kot reklamuje Telewizję Osobistą Netii (wideo)