Multi Communications wypromuje marki Opoczno i Cersanit
Do grona klientów Multi Communications dołączyły dwie polskie marki działające w branży wnętrzarskiej. To Opoczno oraz Cersanit, które działają w ramach jednej grupy kapitałowej (Cersanit S.A.).
W ramach współpracy Multi Communications będzie odpowiadało za prowadzenie działań media relations, realizację projektów specjalnych, współpracę z ekspertami, influencer marketing oraz doradztwo komunikacyjne. Marki wybrały agencję w drodze przetargu.
Projekt prowadzi zespół konsumencki Multi Communications.
Strony nie ujawniają, na jaki czas podpisano umowę.
- Współpraca z markami Opoczno i Cersanit to kolejne projekty Multi Communications, w ramach których naszym zadaniem było stworzenie holistycznych strategii komunikacyjnych. Cieszymy się, że mogliśmy przy tym połączyć nasze podejście strategiczne oraz kreatywne. W ramach tych współprac możemy także wykorzystywać nasze kompetencje z zakresu komunikacji marek wnętrzarskich, które zostało docenione przez obydwa brandy tak samo jak nasze doświadczenie oraz zrozumienie filozofii marek oraz ich celów - mówi Mariusz Pleban, prezes Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Multi Communications wypromuje marki Opoczno i Cersanit