MTV tworzy portret widzów
Akcja "Portrety Widzów" ma pozwolić na bezpośredni kontakt z MTV z widzami stacji
"Skaczesz na bungee? Sypiasz na łóżku z kaktusów? Masz zamiar założyć własną wytwórnię filmową? A może jest inny powód dla którego uważasz się za osobę, którą powinna zobaczyć cała Polska?"
Tak MTV Polska reklamuje kolejną interaktywną akcję "Portrety Widzów" przeznaczoną dla najbardziej kreatywnych widzów stacji.
W akcji zatytułowanej "Portrety Widzów" wziąć udział może każdy. W liście, faksie lub e-mailu należy opisać siebie oraz swoją pasję życiową. Najciekawsze zgłoszenia zostaną następnie wybrane przez ekipę MTV Select. Główną nagrodę stanowi wizytą "selektowców" z kamerą w miejscu zamieszkania wybranej osoby.
Materiał nagrany ze zwycięzcą jest następnie emitowany w jednym z wydań programu MTV Select.
" Porterty Widzów" pozwalają Nam na bezpośredni kontakt z fanami MTV. Możemy dowiedzieć się co lubią, a czego brakuje im w naszej stacji". I dodaje: "Młodzież, którą wybieram do nagrania cechuje otwartość i pomysłowość. Projekt ten pozwala również nastolatkom z mniejszych miejscowości zajrzeć za kulisy produkcji telewizyjnej, mieć styczność z kamerą i zaprezentować się szerszej publiczności" - mówi producentka MTV Select - Magda Wojcieszak.
Dołącz do dyskusji: MTV tworzy portret widzów