MTV promuje w Europie Myslovitz
Myslovitz podbija Europę dzięki MTV
Teledysk polskiego zespołu Myslovitz pt. "Sound of Solitude", w reżyserii Janusza Kamińskiego, stał się oficjalnie "Network Priority" we wszystkich europejskich oddziałach MTV.
"Network Priority" to specjalne określenie dla teledysków o zwiększonej ilości emisji w MTV. Aby teledysk mógł być wyróżniony, powinien spełniać następujące wymogi: przebojowy potencjał utworu, wysoka jakość produkcji oraz zaangażowanie rodzimej wytwórni płytowej w promocję artysty na europejskich rynkach muzycznych.
"Jest to dla nas świetna wiadomość i jednocześnie prezent, gdyż w tym roku MTV Polska obchodzi swoje trzecie urodziny. To jasny sygnał dla wszystkich wykonawców, że MTV otwiera drzwi do międzynarodowego sukcesu" - mówi Jarek Burdek, Dyrektor Programowy MTV Polska.
Reżyserem teledysku do "Sound of Solitude" jest wielokrotny zdobywca Oscara - Janusz Kamiński. Słynny reżyser po raz pierwszy w swojej karierze zdecydował się podjąć takie wyzwanie. Dzięki m.in. jego wysiłkowi anglojęzyczna wersja wielkiego hitu "Długość dźwięku samotności" ma szansę podbić Europę!
Przypomnijmy, iż zespół Myslovitz był 3 razy nominowany do prestiżowej nagrody MTV Europe Music Awards w kategorii "Najlepszy Polski Wykonawca". W 2002 roku stał się jej laureatem. Zespół wielokrotnie koncertował w Europie. Wystąpił m.in. u boku tak wielkich artystów jak Iggy Pop czy Simple Minds.
Anglojęzyczny album Myslovitz "Korova Milky Bar", z którego pochodzi hit "Sound of Solitude", w okresie od 7 do 18 lipca ukaże się w sklepach muzycznych w Niemczech, Austrii, Grecji, Czechach, Rosji, Belgii, Danii, Chorwacji, Szwecji, Norwegii i na Węgrzech. Jesienią trafi na półki sklepowe również do Hiszpanii i Włoch.
Dołącz do dyskusji: MTV promuje w Europie Myslovitz