MTV i VH1 w ofercie Multimediów Polska
MTV Polska i VH1 dołączyły do oferty telewizyjnej Multimedia Polska.
Od marca 2006 roku jedna z największych sieci telewizji kablowej, Multimedia rozpoczęła proces włączania do swojej oferty stacji muzycznych MTV Polska i VH1 Polska. Dzięki temu dystrybucja obu kanałów wzrosła o 250 tysięcy gospodarstw domowych.
„Bardzo cieszymy się, że możemy zaproponować naszym abonentom dostęp do najbardziej popularnego kanału muzycznego na świecie. Teraz za sprawą kultowej stacji, jaką można z pewnością nazwać MTV oraz programu VH1 na pewno spełnimy wszystkie muzyczne życzenia klientów Multimediów, w każdym wieku” – mówi Tomasz Danowski Dyrektor Departamentu Produktów Multimedia Polska.
„Dzięki obecności MTV i VH1 w tak dużej sieci jak Multimedia możemy sprostać oczekiwaniom widzów, którzy dotychczas marzyli o możliwości oglądania tych kanałów. Wyrazem tego były liczne e-maile przychodzące do naszej stacji.” – komentuje Arek Taciak, Distribution Manager MTV Polska i VH1 Polska.
Wprowadzenie nowych kanałów nie wpłynie na cenę abonamentu.
Dołącz do dyskusji: MTV i VH1 w ofercie Multimediów Polska