SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Potrzebna agencja do obsługi marki Moya Energia

Firma Anwim SA wybiera w przetargu agencję 360 stopni do obsługi marketingowej nowej marki Moya Energia, dedykowanej usługom związanym z ładowaniem pojazdów elektrycznych i odnawialnymi źródłami energii (OZE) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrana przez Anwim agencja zajmie się m.in. rozwijaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacji dla Moya Energia, opracowaniem wizerunkowego KV oraz wizerunkowych materiałów, opracowaniem materiałów marketingowych komunikujących ofertę (prezentacje, oferty dla Klientów B2B oraz B2C). Do jej obowiązków należeć również będą: copywriting oraz proofreading na potrzeby contentu do materiałów marketingowych, na stronę www, social mediów (pisanie pod kątem SEO), rekomendacje kanałów komunikacji dla oferty Moya Energia, rekomendacje działań na social mediach, działań PR-owych (we współpracy z agencją PR) oraz propozycje działań niestandardowych (eventy, wydarzenia, współprace reklamowe, wykorzystanie obecnych współprac sponsoringowych Moya).

Anwim podkreśla w dokumentach przetargowych, że posiada umowę z domem mediowym (zakup mediów), z agencją od social media oraz z agencją PR, jednak oczekuje, że agencja, która będzie obsługiwała markę Moya Energia będzie dawała również rekomendacje w tych zakresach, aby osiągnąć konsekwencje oraz spójność działań dla submarki. Spółka docelowo przewiduje możliwość oddania projektu elektromobilności w ręce jednej agencji w zależności od przebiegu i jakości współpracy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencje startujące w przetargu muszą mieć doświadczenie w uruchamianiu nowej marki na dużą skalę i całościowej obsłudze klienta, znać i rozumieć rynek elektromobilności/ekologicznego podejścia do życia oraz doświadczenie związane z korzystaniem z elektryków. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 14 sierpnia. Do końca sierpnia zaplanowany jest wybór zwycięzcy przetargu. Do końca września z kolei ma zostać wypracowany z wybraną agencją kierunek strategii komunikacji submarki, plan działań do końca roku/wstępnego planu na IQ 2025 r. dla każdego z kanału. 

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do obsługi marki Moya Energia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawski
Czy znów się okaże, tak jak w przypadku przetargu na social media, że zaprosili ponad 20 agencji do przetargu?
odpowiedź