SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MolecularLAB dostępny globalnie na platformie Omni Commerce

Narzędzie MolecularLAB do zarządzania markami stworzone przez agencję Molecular Worldwide wkrótce będzie dostępne dla wszystkich użytkowników holdingu reklamowego Omnicom w wyniku integracji z globalną platformą Omni Commerce uruchomioną w czerwcu br.

MolecularLAB zapewnia dostęp klientom Omni Commerce do narzędzi i technologii służącymi do zarzadzania markami w social commerce, D2C oraz na platformach sprzedaży internetowej.

Zapewnia analizę jakości treści na platformach sprzedaży internetowej (eRetail) oraz D2C, tworzenie rekomendacji strategicznych, zarządzanie, opiniowanie i akceptację projektów, a także wgrywanie treści na platformy sprzedażowe (syndication).

Pozwala też w czasie rzeczywistym monitorować działania konkurencji i zmiany na rynku oraz tworzyć efektywniejsze treści e-commerce, co zwiększa precyzję planowania kampanii obsługiwanych za pomocą Omni Commerce.

W pierwszym etapie, jeszcze w tym roku, planowane jest uruchomienie wymiany danych pomiędzy systemem analizy jakości treści na platformach eRetail (moduł MolecularLAB metrics®) a danymi dotyczącymi sprzedaży i efektywności, którymi dysponuje platforma Omni Commerce.

Molecular Worldwide to globalna agencja e-commerce, będąca częścią Omnicom Commerce. Specjalizuje się w zarządzaniu markami na platformach handlowych, takich jak Amazon, Walmart czy ASDA, przy wykorzystaniu technologii opartej na sztucznej inteligencji i automatyzacji.

Dołącz do dyskusji: MolecularLAB dostępny globalnie na platformie Omni Commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl