SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem

W I kwartale br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I kwartale 2016 roku wyniosła 59 011 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 7,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 4,22 proc. do poziomu 40 632 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 137 egz., po spadku o 21,13 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,85 proc. do 7 984 egz.

ZKDP

I kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 163

59 011

59 011

106 017

55 206

55 105

7,09%

M jak Mieszkanie

90 930

40 632

40 632

91 633

42 748

42 424

-4,22%

Cztery Kąty

87 333

43 147

39 137

104 429

54 643

49 623

-21,13%

Weranda

43 287

26 482

26 482

43 467

24 497

24 497

8,10%

Dobre Wnętrze

35 000

14 892

11 971

35 933

14 079

11 328

5,68%

Dom & Wnętrze

23 000

11 409

7 984

21 100

8 192

7 268

9,85%

W marcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do marca 2015 roku zwiększyła się o 19,66 proc. do 69 421 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (49 312 egz.; do góry o 8,85 proc.). Na trzecie miejsce spadło z kolei „M jak Mieszkanie” (47 232 egz.; jednak wzrost o 2,32 proc.).

ZKDP

marzec

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 012

69 421

69 421

108 000

58 312

58 013

19,66%

Cztery Kąty

84 000

53 668

49 312

107 786

50 190

45 301

8,85%

M jak Mieszkanie

90 790

47 232

47 232

91 900

46 759

46 159

2,32%

Weranda

43 000

27 425

27 425

43 400

25 415

25 415

7,91%

Dobre Wnętrze

34 600

15 355

11 885

35 800

13 135

10 945

8,59%

Dom & Wnętrze

20 000

9 335

7 335

20 500

7 619

6 926

5,91%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl