„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem
W I kwartale br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I kwartale 2016 roku wyniosła 59 011 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 7,09 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 4,22 proc. do poziomu 40 632 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 137 egz., po spadku o 21,13 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,85 proc. do 7 984 egz.
I kwartał | Dynamika | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 163 | 59 011 | 59 011 | 106 017 | 55 206 | 55 105 | 7,09% |
M jak Mieszkanie | 90 930 | 40 632 | 40 632 | 91 633 | 42 748 | 42 424 | -4,22% |
Cztery Kąty | 87 333 | 43 147 | 39 137 | 104 429 | 54 643 | 49 623 | -21,13% |
Weranda | 43 287 | 26 482 | 26 482 | 43 467 | 24 497 | 24 497 | 8,10% |
Dobre Wnętrze | 35 000 | 14 892 | 11 971 | 35 933 | 14 079 | 11 328 | 5,68% |
Dom & Wnętrze | 23 000 | 11 409 | 7 984 | 21 100 | 8 192 | 7 268 | 9,85% |
W marcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do marca 2015 roku zwiększyła się o 19,66 proc. do 69 421 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (49 312 egz.; do góry o 8,85 proc.). Na trzecie miejsce spadło z kolei „M jak Mieszkanie” (47 232 egz.; jednak wzrost o 2,32 proc.).
ZKDP | marzec | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 012 | 69 421 | 69 421 | 108 000 | 58 312 | 58 013 | 19,66% |
Cztery Kąty | 84 000 | 53 668 | 49 312 | 107 786 | 50 190 | 45 301 | 8,85% |
M jak Mieszkanie | 90 790 | 47 232 | 47 232 | 91 900 | 46 759 | 46 159 | 2,32% |
Weranda | 43 000 | 27 425 | 27 425 | 43 400 | 25 415 | 25 415 | 7,91% |
Dobre Wnętrze | 34 600 | 15 355 | 11 885 | 35 800 | 13 135 | 10 945 | 8,59% |
Dom & Wnętrze | 20 000 | 9 335 | 7 335 | 20 500 | 7 619 | 6 926 | 5,91% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem