SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobuzzer.pl – monitoring social mediów od Digital One

Agencja Digital One uruchomiła Mobuzzer.pl – platformę monitorującą obecność marek w social mediach. Rozwiązanie obejmuje swoim zasięgiem serwisy społecznościowe, blogi i fora dyskusyjne.

Mobuzzer.pl jest skierowany do brand managerów oraz pracowników działów marketingu, działów PR oraz agencji realizujących działania w social mediach. – Dzięki naszemu rozwiązaniu brand manager danej firmy będzie mógł zobaczyć w jednym miejscu, na jednym „pulpicie sterowania”, jak jego marka radzi sobie w poszczególnych serwisach społecznościowych, dokonać niezbędnych analiz w czasie rzeczywistym, poznać dzięki mapom semantycznym kontekst, w jakim funkcjonuje brand, oraz monitorować na bieżąco, czy poszczególne „wskaźniki społecznościowe” są na odpowiednim poziomie, szczególnie na tle konkurencji – opisuje Michał Owczarek, creative & strategy director w Digital One.

Obecnie Mobuzzer.pl obejmuje swoim zasięgiem Facebooka, serwis mikroblogowy Blip oraz platformy blogowe i fora dyskusyjne o2.pl. Jednocześnie trwają już prace nad rozszerzeniem tej oferty o strony Wirtualnej Polski, prowadzone są też podobne rozmowy z innymi wydawcami internetowymi.

– Istnieje kilka tego typu platform zagranicznych, ale nie mają one możliwości monitorowania polskich serwisów social media, natomiast polskie projekty mają mocno ograniczone możliwości, ponieważ albo nastawiają się wyłącznie na przeszukiwanie (crawling) serwisów społecznościowych, albo koncentrują się na jednym wybranym serwisie, z reguły na Facebooku – wyjaśnia Olgierd Cygan, CEO / managing partner Digital One. – My podchodzimy do tego zupełnie inaczej, nie od strony medium, tylko od strony marek i ich obecności w sferze social mediów, koncentrując się w dużej mierze na  wskaźnikach jakościowych,  badaniu „sentymentu” do danej marki i analizie semantycznej – deklaruje.

Z Mobuzzer.pl można korzystać, płacąc abonament, którego wysokość – w zależności od liczby monitorowanych serwisów i zakresu usług – wynosi od 39 zł do 599 zł. Przy czym przez 14 dni można bezpłatnie testować wersję próbną platformy.
Agencja Digital One przygotowała Mobuzzer.pl, wykorzystując współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.

Dołącz do dyskusji: Mobuzzer.pl – monitoring social mediów od Digital One

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl