Mitsubishi z nowym działem marketingu i PR, na czele Łukasz Wójcik
MMC Car Poland, importer marki samochodów Mitsubishi w Polsce, połączył zespoły marketingu i PR. Nowym działem kieruje Łukasz Wójcik.
Nowy dział marketingu i public relations powstał z wyłączenia ze struktur sprzedażowych działów marketingu i PR. Teraz nowy pion tworzą dział marketingu, którym kieruje Magdalena Gałek i PR zarządzany przez Kingę Lisowską. Na jego czele stoi, jako dyrektor marketingu i PR, Łukasz Wójcik. Nowy departament ma umocnić wizerunek MMC Car w Polsce oraz pomóc w realizacji planów sprzedażowych.
Łukasz Wójcik ostatnio pracował w firmie Pół/Pół jako marketing strategist i business development consultant.
Wcześniej był dyrektorem marketingu w Harvard Business Review Polska. Pracował też jako communication manager w Volvo Auto Polska oraz w agencjach reklamowych: jako client service director w Brainshop U-boot, account manager w Saatchi & Saatchi i account executive w Grey Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi z nowym działem marketingu i PR, na czele Łukasz Wójcik