SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mitsubishi z nowym działem marketingu i PR, na czele Łukasz Wójcik

MMC Car Poland, importer marki samochodów Mitsubishi w Polsce, połączył zespoły marketingu i PR. Nowym działem kieruje Łukasz Wójcik.

Łukasz WójcikŁukasz Wójcik

Nowy dział marketingu i public relations powstał z wyłączenia ze struktur sprzedażowych działów marketingu i PR. Teraz nowy pion tworzą dział marketingu, którym kieruje Magdalena Gałek i PR zarządzany przez Kingę Lisowską. Na jego czele stoi, jako dyrektor marketingu i PR, Łukasz Wójcik. Nowy departament ma umocnić wizerunek MMC Car w Polsce oraz pomóc w realizacji planów sprzedażowych.

Łukasz Wójcik ostatnio pracował w firmie Pół/Pół jako marketing strategist i business development consultant.

Wcześniej był dyrektorem marketingu w Harvard Business Review Polska. Pracował też jako communication manager w Volvo Auto Polska oraz w agencjach reklamowych: jako client service director w Brainshop U-boot, account manager w Saatchi & Saatchi i account executive w Grey Worldwide.

Dołącz do dyskusji: Mitsubishi z nowym działem marketingu i PR, na czele Łukasz Wójcik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl