Mistrzowska promocja polskich miast w Niemczech
Ruszyła bardzo intensywna kampania promocyjna Krakowa, Gdańska i Szczecina w największych aglomeracjach Niemiec.
Wszystkie kampanie są realizowane na nośnikach Grupy Ströer, która udostępniła miastom blisko 2700 tablic reklamowych.
- Nośniki reklamy zewnętrznej stanowią znakomite medium komunikacji społecznej z powodzeniem wykorzystywane przez władze miast w nowoczesnych projektach informacyjnych realizowanych tak w Polsce jak i zagranicą. Dzięki swojej mocnej pozycji rynkowej, dużemu doświadczeniu w realizacji kampanii reklamowych oraz kontaktom międzynarodowym pomagamy i współpracujemy z samorządami, władzami miast oraz instytucjami publicznymi w realizacji kampanii edukacyjnych i informacyjnych, a także promocji ważnych wydarzeń kulturalnych i społecznych. Z racji silnej pozycji rynkowej mamy poczucie oddziaływania na otoczenie, w którym jesteśmy obecni. Chcemy być postrzegani jako firma odpowiedzialna, która społeczne zaangażowanie wpisuje do swojej misji i czyni z niego wartość dodaną dla swojej działalności biznesowej – mówi Janusz Malinowski, prezes Zarządu Grupy Ströer w Polsce.
W przypadku tegorocznych kampanii cel ten jest realizowany różnymi drogami, poprzez eksponowanie najistotniejszych walorów miast. I tak, Kraków, jako miasto pełne najrozmaitszych atrakcji i rozrywek, w doskonały sposób wykorzystuje fakt Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Na plakacie widnieje „Dama z… futbolówką” i hasło: „Kibice witają”. Miasto promowane jest na 1200 billboardach w 7 miastach: Berlinie, Dortmundzie, Frankfurcie nad Menem, Hamburgu, Kolonii, Monachium i Stuttgarcie.
Gdańsk prezentuje się jako miasto „biznesowe”, atrakcyjne dla młodych ludzi, kształtujących swoją karierę zawodową. Przekaz ten podkreślany jest sloganem „Morze możliwości, więcej możliwości” oraz ilustrowany panoramą Gdańska z uśmiechniętą parą, zachęcającą do odwiedzenia tego największego polskiego miasta na Pomorzu. Kampania obejmuje swoim zasięgiem: Berlin, Frankfurt nad Menem, Hamburg, Kolonię, Monachium i jest eksponowana na 1 000 billboardach.
Szczecin, stolica Pomorza Zachodniego promowana jest na 450 tablicach w Berlinie oraz Hamburgu. Na plakacie, zaprojektowanym przez lokalną agencję reklamową, można zobaczyć młodą dziewczynę, która w gimnastycznej pozie w sposób symboliczny „łączy” pary miast – Berlin i Szczecin oraz Hamburg i Szczecin.
Działania promocyjne polskich miast w Niemczech są coraz bardziej intensywne. Obecne kampanie są już kolejnymi. W ubiegłym roku Poznań, Wrocław i Kraków przeprowadziły kampanie u zachodnich sąsiadów. Stolica Małopolski widząc wymierne efekty tych działań, ponownie zdecydowała się na kolejną kampanię.
Wszystkie kampanie są przeprowadzane na nośnikach typu billboard (9mkw) w 18-tej dekadzie, tj. od 30 czerwca do 10 lipca b.r.
Dołącz do dyskusji: Mistrzowska promocja polskich miast w Niemczech