SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Rozwoju daje pięć dni w konkursie na obsługę mediową

Pięć dni na przygotowanie ofert na zakup czasu antenowego w radiu i telewizji mają domy mediowe zainteresowane udziałem w konkursie Ministerstwa Rozwoju na obsługę mediową kampanii promującej akcję Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Budżet wynosi 600 tys. zł brutto.

Resort zaplanował kampanię na okres od 3 do 15 maja br. W poniedziałek 4 kwietnia zaprosił domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych na potrzeby akcji.

Ministerstwo Rozwoju chce w ramach kampanii emitować 30-sekundowy spot w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych przy programach skierowanych do osób w wieku 25-59 lat. Oczekuje, że 30 proc. GRP dla kampanii zostanie zrealizowane w prime time w stacjach ogólnopolskich, a 70 proc. GRP zostanie wygenerowane w dniach od 9 do 15 maja. Przewidziana jest też emisja spotu w kanałach dla dzieci i młodzieży.

Spot radiowy ma być emitowany jedynie w rozgłośniach  ogólnopolskich, które mają przynajmniej 5 proc. udział w czasie słuchania.

Budżet na zakup czasu antenowego w telewizji i radiu wynosi 600 tys. zł brutto, z czego 500 tys. zł ma trafić do telewizji, pozostałe 100 tys. zł - do stacji radiowych.

Zainteresowane domy mediowe i nadawcy mogą składać swoje oferty do najbliższego piątku.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Rozwoju daje pięć dni w konkursie na obsługę mediową

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dobra Zmiana
Szybko się rozwijamy to i konkursy szybkie
odpowiedź
User
ohh
Dobra zmiana - szybka zmiana !
odpowiedź