Mini wybiera BSUR
Mająca swoją siedzibę w Amsterdamie agencja reklamowa BSUR wygrałaprzetarg na globalny budżet kreatywny należącej do BMW markisamochodów Mini.
W finałowej fazie przetargu BSUR pokonała dwie inneamsterdamskie agencje - 180 Amsterdam i KesselsKramer. Natomiast napierwszym etapie rywalizowały po cztery nieujawnione z nazwyagencje z Londynu i Amsterdamu.
Jako tzw. agencja wiodąca (lead agency) BSUR będzie miała zazadanie stworzenie dla Mini globalnych kampanii reklamowych wramach wartego około 70 milionów funtów budżetu. Kampanie te będąnastępnie dostosowywane przez poszczególne agencje pracujące dlamarki na lokalnych rynkach.
Oznacza to tym samym odejście od dotychczasowej globalnejstrategii marketingowej Mini, w ramach której pracujące dla niejfirmy reklamowe starały się o kolejne budżety oddzielnie dlakażdego projektu.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Mini wybiera BSUR