SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Milion widzów ogląda “Mam inne zdanie” w TVP1

Średnio 980 tys. osób ogląda nowy talk-show publicystyczny Jedynki “Mam inne zdanie”. To wynik słabszy od tego, jaki osiągają w tym czasie konkurencyjne kanały, ale audycję ogląda więcej widzów niż TVP1 gromadziła w tym paśmie rok wcześniej.

“Mam inne zdanie” nadawane jest we wtorki po 22.00. Po trzech odcinkach średni udział programu w rynku wynosi 9,18 proc. w grupie 4+ i 7,10 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVP1 miała słabsze wyniki – oglądało ją bowiem 820 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 7,58 proc. i 6,04 proc.

W czasie nadawania talk-show Jedynka zajmuje jednak dopiero czwarte miejsce pod względem udziału w 4+. Liderem rynku jest TVP2, nadająca wtedy “Magazyn Expressu Reporterów” oraz dokumenty, co daje jej 24,78 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (film, “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”; 13,92 proc.) oraz TVN (“Detektyw Monk”, “Pamiętniki wampirów”, “Usta Usta”, “Kuba Wojewódzki”; 13,72 proc.).


“Mam inne zdanie” oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.

W każdym odcinku programu “Mam inne zdanie” dwóch zaproszonych gości, mających różne opinie o wybranej sprawie, dyskutuje na ten temat. Wspierają ich zaproszeni eksperci. W magazynie swoje opinie wyrażają też znani ludzie, a widzowie za pomocą sms-ów decydują z kim się zgadzają. Talk-show jest realizowany na żywo, a prowadzą go Krzysztof Ziemiec i Marek Zając.


Widownia “Mam inne zdanie” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
22-02-2011 22:01 911 108 7,56% 7,00%
01-03-2011 22:26 1 074 645 10,82% 8,08%
08-03-2011 22:19 964 680 9,56% 6,27%
 średnio 982 770 9,18% 7,10%


Oglądalność konkurencji w czasie talk-show

Stacja Wszyscy 4+
AMR SHR %
TVP2 2 652 121 24,78%
Polsat 1 489 885 13,92%
TVN 1 468 266 13,72%
TVP1 – Mam inne zdanie 982 770 9,18%


Profil widowni “Mam inne zdanie”

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 50,94% 106
Kobiety 49,06% 95
Wiek  4-9 1,31% 22
 10-15 0,64% 9
16 - 19 1,62% 29
20 - 24 2,76% 35
25 - 29 3,32% 37
30 - 34 6,91% 84
35 - 39 4,54% 62
40 - 44 6,98% 109
45 - 49 9,70% 141
50 - 54 13,00% 162
55 - 59 16,52% 213
60+ 32,71% 162
Wlk. miasta Wieś 32,45% 83
< 50 tys. 28,50% 119
50-100 tys. 11,42% 133
100-200 tys. 5,34% 66
> 200 tys. 22,28% 111
Zawód Top management 9,84% 113
Pracownicy średniego szczebla 15,36% 102
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,03% 85
Emeryci 46,20% 180
Inni 11,57% 38
Wykształcenie Podstawowe 50,13% 111
Średnie 32,42% 110
Wyższe 15,50% 123
Inne 1,95% 15


 

Dołącz do dyskusji: Milion widzów ogląda “Mam inne zdanie” w TVP1

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Ten program jest jakiś dziwny. No i skoro chwali go ta idiotka Janina Jankowska, to znaczy, że program ten jest beznadziejny.
0 0
odpowiedź
User
marx
9% udziałów, to jakaś absolutna kompromitacja i katastrofa. Kolejny wielki sukces poparzonego Ziemca, po ostatnim, programie "Niepokonanie", ktory po kilku odcinkach spadl z anteny. Dac debesciakowi nastepna telekamere.
0 0
odpowiedź
User
novum
komentatorzy widać znów kulturalni i taktowni inaczej...
0 0
odpowiedź