Milion butelek z różnymi etykietami promuje Diet Coke (wideo)
W nowej kampanii przeznaczonej na rynek w Stanach Zjednoczonych Coca-Cola będzie oferowała napój Diet Coke w butelkach opatrzonych unikalnymi etykietami. Akcję koncern przygotował wspólnie z agenją CAA Marketing.
Kampania, prowadzona pod hasłem „It's Mine”, ma podkreślać, że Coca-Cola traktuje każdego ze swoich klientów indywidualnie.
W ramach promocji na rynek zostanie skierowanych milion butelek Diet Coke w etykietach, z których każda ma niepowtarzalny wzór. Według zapewnień Coca-Coli Amerykanie nie będą mieli szansy, by kupić dwie identycznie wyglądające butelki z tej serii.
Unikalne opakowania pojawią się wyłącznie na milionie butelek o pojemności 375 ml. Podobne wzory będą obecne też na innych butelkach i puszkach Diet Coke, tutaj jednak motywy będą się powtarzać.
Kampania została przygotowana przy współpracy z agencją CAA Marketing. Składają się na nią dwa spoty telewizyjne, a także reklamy w internecie, prasie i outdoorze.
To nie pierwszy przykład eksperymentowania przez Coca-Colę z opakowaniami jej produktów. W połowie ub.r. w Polsce kolejny raz pojawiły się butelki i puszki z popularnymi imionami, z kolei z okazji ostatnich świąt Bożego Narodzenia firma wypuściła serię opakowań z przemyślną kokardą sugerującą choinkowy prezent. Niedawno koncern ogłosił znaczącą zmianę w swojej strategii marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Milion butelek z różnymi etykietami promuje Diet Coke (wideo)