Mikołaj Szwechowicz awansował w biurze reklamy Grupy OLX
Mikołaj Szwechowicz objął stanowisko ad sales managera w biurze reklamy Grupy OLX.
Mikołaj Szwechowicz przejął obowiązki Cezarego Rogulskiego, który niedawno awansował na stanowisko head of advertising biura reklamy.
Jako ad sales manager Szwechowicz będzie zarządzał dziewięcioosobowym zespołem odpowiadającym za kontakty z klientami bezpośrednimi i domami mediowymi.
Mikołaj Szwechowicz przeszedł do Grupy OLX w 2018 roku i objął stanowisko key account managera odpowiedzialnego za współpracę z wybranymi domami mediowymi.
Wcześniej był communications managerem w Value Media, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. takich klientów jak Hochland, Suzuki, Fibaro czy Krajowy Rejestr Długów. Wcześniej jako senior communications planner w SMG Poland (obecnie Spark Foundry) pracował w zespole opiekującym się Grupą Żywiec. Swoją karierę zaczynał w Biurze Reklamy GG/Allegro oraz Media Impact Polska w zespołach tworzących projekty specjalne.
Biuro Reklamy Grupy OLX zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach OLX, OTOMOTO, OTODOM oraz Fixly.
Dołącz do dyskusji: Mikołaj Szwechowicz awansował w biurze reklamy Grupy OLX