Miętowe cukierki Trebor ratują z codziennych opresji
Nowa kampania reklamowa „Give Me Strength” cukierków Trebor (Mondelez) pokazuje, jak słodkości mogą uratować z niezręcznych sytuacji, w jakich na co dzień może znaleźć się każdy.
Główną osią kampanii jest ponad 60-sekundowy spot, którego motywem przewodnim jest hasło „Give Me Strength” ("Daj mi siłę"). Pokazuje osoby, które znalazły się nieco krepujących, niezręcznych lub trudnych sytuacjach, od których chcą jak najszybciej się uwolnić. Wtedy pada hasło „Give Me Strength”, a wybawieniem okazuje się wielka paczka cukierków miętowych Trebor.
Kampania obejmuje także serię krótszych filmów, które emitowane są w social mediach.
Kreację przygotowała Ogilvy London. Produkcją zajęła się Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Miętowe cukierki Trebor ratują z codziennych opresji