Michał Pol będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto
Dziennikarz sportowy Michał Pol, pełniący też funkcję dyrektora zarządzającego segmentem sportowym Grupy Onet-RAS Polska, dołączył do grona ambasadorów marketingowych Zakładów Bukmacherskich eToto. Poprzednio promował inną firmę bukmacherską - Fortuna.
W ramach współpracy wizerunek Michała Pola będzie wykorzystywany w komunikacji marketingowej eToto. Ponadto Pol ma przygotowywać teksty i materiały wideo o piłce nożnej, które będą publikowane w serwisie eToto.pl, oraz promować firmę w mediach społecznościowych.
Michał Pol jest jednym z najpopularniejszych polskich dziennikarzy na Twitterze - jego profil ma 472 tys. obserwujących. Natomiast jego fanpage facebookowy śledzi 11,4 tys. użytkowników.
Na początku br. Zakłady Bukmacherskie eToto zaczęły podobną współpracę z dziennikarzami sportowymi Telewizji Polsat Mateuszem Borkiem i Romanem Kołtoniem oraz ekspertem piłkarskim tego nadawcy Tomaszem Hajto.
W końcu #oficjalnie :)
— ETOTO (@etotopl) 30 maja 2018
Do zaszczytnego grona #EksperciETOTO w składzie: @BorekMati, @TomekHajto7 i @KoltonRoman dołącza Michał Pol!
Dziennikarz, były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”, lider opinii, influencer i trendsetter 🙂
Witamy @Polsport! pic.twitter.com/j6dbW6BT4y
Poprzednio, od marca ub.r. Michał Pol promował firmę bukmacherską Fortuna.
Pol od pięciu lat jest związany z Grupą Onet-RAS Polska. Początkowo pełnił funkcję dyrektora treści sportowych, jesienią 2013 roku został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” i newsroomu sportowego Grupy Onet-RASP, a w czerwcu ub.r. objął funkcję dyrektora zarządzającego pionem sportowym firmy (na stanowisku naczelnego „Przeglądu Sportowego” zastąpił go Przemysław Rudzki). Pol nadal pisze felietony w „PS” i prowadzi niektóre programy wideo Onetu, m.in. „Misję futbol”.
Jesienią ub.r. Michał Pol wziął udział w akcji społecznej „Lubię ludzi” Szlachetnej Paczki.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol będzie promował Zakłady Bukmacherskie eToto