Michał Cortez doradza LVL UP Media
Michał Cortez dołączył do zespołu agencji mediowej LVL UP Media (Grupa Loyalty Point) jako e-commerce business partner.
Michał Cortez będzie wspierał agencję w obszarze strategii i działań new business. Od połowy ubiegłego roku prowadzi własną firmę konsultingową eMC² skupioną na doradztwie z zakresu ecommerce i digital.
- Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju LVL UP Media jest wsparcie klientów w obszarze e-commerce. Mówimy tutaj nie tylko o działaniach mediowych i realizowaniu efektywnych kampanii na pozytywnym ROI, ale także o wsparciucałego procesu sprzedażowego. Nasza rola zaczyna się od wypracowania strategii e-commerce i obejmuje przygotowanie oraz syndykację contentu, zbudowanie oferty pod e-comm, realizację kampanii mediowych, współpracę ze sklepami internetowymi, a kończy się na analityce biznesowej - komentuje Adam Wysocki, CEO LVL UP Media.
Michał Cortez w LVL UP Media
Cortez wcześniej był global e-commerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Pracował również jako e-commerce director Isobar Group Poland i ecommerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii ecommerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).
LVL UP ma doświadczenie we współpracy m.in. z takimi markami jak IKEA, Decathlon, Pronto, Kiwi, Glade, Duck, Monini, Bio Oil, Möller’s, Dermika, Urgo, Medipakiet, czy ITAKA.