SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mężczyźni jako przecenione towary w kampanii ZaadoptujFaceta.pl (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu randkowego ZaadoptujFaceta.pl. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie.

W reklamach ZaadoptujFaceta.pl mężczyźni są przedstawiani jako atrakcyjne towary, które przeceniono z początkiem nowego roku. - Czyścimy magazyny. Przeceniliśmy więc niektóre produkty, które nie cieszyły się większym zainteresowaniem w ubiegłym roku. Być może ktoś wrzuci je do koszyka w gorączce noworocznych wyprzedaży. Choć szczerze mówiąc, odradzamy - komentuje żartobliwie Alan Bento, marketing manager odpowiedzialny za rozwój ZaadoptujFaceta.

Taki przekaz ma podkreśla, że w serwisie ZaadoptujFaceta.pl to kobiety wybierają mężczyzn, z którymi chcą się skontaktować.

- Polki to niezależne kobiety. Doceniają fakt, że to do nich należy ostatnie słowo w nawiązywaniu znajomości. ZaadoptujFaceta doskonale odpowiada na potrzeby generacji młodych ludzi, którzy postrzegają dostępne w Polsce serwisy randkowe jako przestarzałe, a aktywność na nich za wstydliwą. Naszych użytkowników wyróżnia poczucie humoru i sporo dystansu. Zapewniamy im możliwość spotkania osób podobnych do siebie - opisuje Alan Bento.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. w Polsat News, TVN 7, TVN Style, MTV Polska, TLC, FOX, BBC Lifestyle, 4FUN.TV, History, TV4, Superstacja) oraz internecie (m.in. aktywności w social media nawiązujące do tzw. Blue Monday).

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała paryska centrala ZaadoptujFaceta (AdopteUnMec), produkcją spotów zajęło się studio 64 Milliemes, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group. Działania w social media we własnym zakresie realizuje zespół ZaadoptujFaceta.

Dołącz do dyskusji: Mężczyźni jako przecenione towary w kampanii ZaadoptujFaceta.pl (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AndroidSsie
I gdzie teraz teksty o ponizaniu facetów i ich przedmiotowym traktowaniu? Ciekawe jaka byłaby reakcja przy porównaniu kobiet do towarów przecenionych?
0 0
odpowiedź
User
x
Zarzut jw. Plus albo "adopcja" faceta (samo w sobie dobre) albo kupowanie go jako "towaru w przecenie" - połączenie jednego z drugim niespójne.
0 0
odpowiedź
User
dziad
kolejny gowniany randkomat
0 0
odpowiedź