SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Merlin.pl zmienił szatę graficzną

Sklep internetowy Merlin.pl uruchomił nową stronę główną oraz nowe podstrony wszystkich działów. Wprowadzone zmiany mają zwiększyć przejrzystość i ułatwić nawigację.

Wraz ze zmianami w layoucie, wdrożono najnowsze standardy SEO, pozwalające na lepsze pozycjonowanie oferty Merlin.pl w systemach wyszukiwarkowych.

Zmienione zostało przede wszystkim menu górne na stronie głównej. W menu górnym znalazły się odnośniki do najpopularniejszych sekcji: nowości, bestsellerów i zapowiedzi. Dodany został link "promocje", prowadzący do strony zbiorczej, gromadzącej wszystkie promocje w Merlinie.

Lista działów została przeniesiona na lewą stronę. Nowością jest opcja, która pozwala po najechaniu kursorem na nazwę działu, rozwinąć listę najchętniej odwiedzanych tu kategorii.

Dodatkową funkcjonalnością są dynamiczne moduły w części środkowej strony, prezentujące promocje i produkty w specjalnej ofercie. Użytkownik ma możliwość przewijania wyświetlanych komunikatów, a kliknięcie na prezentowany produkt powoduje automatyczne dodanie go do koszyka, bez konieczności przechodzenia na fiszkę produktu.

Dołącz do dyskusji: Merlin.pl zmienił szatę graficzną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl