Mediaedge:cia już oficjalnie jako MEC
Dom mediowy Mediaedge:cia zmienił swoją nazwę na MEC.
"Będziecie zadowoleni nie musząc już więcej pamiętać o tym dwukropku, gdyż Mediaedge:cia oficjalnie i ze skutkiem natychmiastowym zmienia nazwę na MEC" - czytamy w oświadczeniu agencji.
Decyzja należącego do WPP Group domu mediowego nie dziwi, jako że skrót MEC był coraz częściej stosowany przez samych jego pracowników jak i w całej branży reklamowej.
Nazwa Mediaedge:cia powstała dziewięć lat temu, kiedy doszło do fuzji agencji The Media Edge i Chris Ingram Associates (CIA).
Wśród klientów domu mediowego są takie marki jak Orange, Paramount, Sony Ericsson i Wrigley's. MEC jest także częścią agencji medialnej GroupM, obok siostrzanych agencji MediaCom, Mindshare i Maxus.
Dołącz do dyskusji: Mediaedge:cia już oficjalnie jako MEC