SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s będzie sponsorem piłkarskiego mundialu w Rosji i Katarze

Sieć restauracji McDonald’s przedłużyła umowę z FIFA na sponsorowanie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji i Katarze. Wśród sponsorów imprezy są także Coca-Cola, Adidas, Sony i Visa.

McDonald’s jest sponsorem piłkarskiego mundialu od 20 lat. Na podstawie umowy podpisanej obecnie z FIFA sieć restauracji będzie zaangażowana także w dwa najbliższe turnieje - w Rosji w 2018 roku oraz w Katarze cztery lata później.

Wartości umowy sponsorskiej nie ujawniono, wiadomo jednak, że McDonald’s zapewni funkcjonowanie swoich lokali w miastach, w których będą rozgrywane mecze, poza tym będzie odpowiadać za wyprowadzanie piłkarzy na mecze przez dzieci.

Oprócz McDonalda umowy dotyczące sponsoringu mistrzostw w Rosji i Katarze podpisały z FIFA także inne firmy, wspierające już wcześniejsze mundiale - Coca-Cola, Adidas, Sony i Visa. W 2013 roku zapłaciły one FIFA  łącznie 180 mln dol. Z kolei sama organizacja w tym samym okresie zarobiła prawie 1,4 mld dol. 600 mln dol. z tej kwoty pochodziło ze sprzedaży praw do transmisji meczów, a 400 mln dol. od sponsorów i innych partnerów biznesowych.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s będzie sponsorem piłkarskiego mundialu w Rosji i Katarze

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasiek K.
A to ciekawe! - poniewaz PPPPPUTTTTiNNNN likwiduje MAKI w Moskwie
odpowiedź
User
joker
Korporacje rządzą wszystkimi :)
odpowiedź