Maxcom ma nowy logotyp
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp.
Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku producenta.
Zmiana logotypu polegała na uproszczeniu formy graficznej, usunięciu ramek okalających nazwę firmy, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie - czytelna.
- Odświeżenie logotypu to naturalny etap rozwoju systemu identyfikacji wizualnej Spółki. Zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny, a zarazem nowoczesny sposób. Firma Maxcom idzie z duchem czasu, wzbogaca ofertę o coraz to nowsze rozwiązania, dlatego postanowiliśmy dostosować do współczesnych standardów także komunikację wizualną - mówi o zmianie Krzysztof Kogut, dyrektor marketingu Maxcom.
Na górze: nowy logotyp Maxcom, na dole poprzednia wersja
Za projekt nowego logo odpowiada zewnętrzny grafik.
Dołącz do dyskusji: Maxcom ma nowy logotyp