Max Arpp prowadzi wiosenną kampanię Scholl
Agencja Max Arpp przygotowuje dla marki Scholl reklamy nowych produktów kosmetycznych oraz kolekcji obuwia wiosna-lato.
Reklamy Scholl ukażą się w prasie kobiecej, sprzedażowej, w tygodnikach opinii oraz cyklicznych dodatkach do jednego z dzienników. Kampania potrwa od maja do sierpnia 2006.
W tym sezonie rozszerzamy ofertę produktów „Party Feet” - poduszeczek ochronnych do butów na wysokim obcasie, wprowadzamy także nowe kosmetyki do głębokiej regeneracji skóry stóp: Piankę nawilżającą do stóp (Foot Cream Mousse) oraz Krem odżywczo -nawilżający do stóp i paznokci (Foot & Nail Cream) - mówi Sylwia Warych, Senior Product Manager marki Scholl.
Reklamy prasowe będą prezentowały także nową linię obuwia dla kobiet, w tym bardzo modne ostatnio drewniaczki. Projekty akcentują nie tylko ich naturalny, elegancki wygląd, ale również fakt, że pomagają w modelowaniu mięśni nóg.
Oprócz reklam prasowych Max Arpp zaprojektował także materiały BTL.
Dołącz do dyskusji: Max Arpp prowadzi wiosenną kampanię Scholl