Maspex reklamuje Lubella Chrupersy na platformie Roblox
Lubella (Maspex) rozpoczyna drugą odsłonę kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz chrupiącą grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
Osią kampanii jest stworzona przez markę na platformie Roblox gra – Chrupersy Arena. To chrupiące uniwersum, które zaprasza wszystkie dzieciaki kochające gaming do rywalizacji na trzech mapach z zadaniami. Każdy ze światów swoim charakterem odpowiada właściwemu stylowi bohaterów z opakowań Chrupersów.
W drugiej odsłonie kampanii, Chrupersy od Lubelli również pokażą, że w chrupaniu nie mają sobie równych. Wykorzystane zostaną kanały digital (m.in. YouTube, TikTok) oraz promocja w grach, a także szerokie działania z influencerami (YouTube, TikTok, Twitch).
Kreacje stworzone na potrzeby kampanii nawiązują do świata gamingu i stylistyki gry Chrupersy Arena. Nie mogło w nich także zabraknąć bohaterów z opakowań - Chrupczoka, Cynamony i Ryża.
Lubella Chrupersy są dostępne w trzech pysznych smakach: czekoladowym, cynamonowym i ryżowym.
Kreację przygotowały Plej, Game Changer, Piloci Studio, za obsługę mediową kampanii odpowiada Starcom.
Dołącz do dyskusji: Maspex reklamuje Lubella Chrupersy na platformie Roblox