Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt
Z końcem listopada Martin Winther po czterech latach pracy pożegna się z agencją reklamową 180heartbeats + Jung v Matt. Na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych.
Martin Winther do działu kreacji 180heartbeats + Jung v Matt dołaczył w listopadzie 2014 roku, obejmując stanowisko creative directora. Z końcem listopada odejdzie z agencji.
Firma wyjaśnia, że zmiany w dziale kreacji podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów. - Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę. Planujemy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach Talent Programu i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji - komentuje Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.
Wcześniej Saatchi & Saatchi Poland
Przed pracą w tej agencji Martin Winther przez ponad trzy lata był senior art directorem w Saatchi & Saatchi Poland, a przez półtora roku art directorem w Change Integrated. Wcześniej pracował m.in. jako deputy creative director w Euro RSCG Warsaw i dyrektor kreatywny w Leo Burnett.
Współtworzone przez niego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach KTR i Effie Awards, a także nominowane i nagradzane na festiwalu Cannes Lions.
W ub.r agencja 180heartbeats + Jung v Matt zanotowała 21,08 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 26,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,07 mln zł zysku netto (wobec 1,27 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt