Marta Tęsiorowska wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu i komunikacji
Marta Tęsiorowska została wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie przygotowywać i realizować strategię marketingową firmy oraz koordynować działania direct marketing, public relations i internal relations.
Na objętym właśnie stanowisku wiceprezydenta ProLogis ds. marketingu i komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej Marta Tęsiorowska kieruje tymi działami firmy w pięciu krajach: Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i Węgrzech. W ramach swoich obowiązków zajmuje się przygotowywaniem i realizacją strategii marketingowej oraz koordynacją działań komunikacyjnych, w tym direct marketing, public relations, internal relations i wydarzeń specjalnych.
Tęsiorowska pracuje w ProLogis od 2002 roku, zajmując kolejno stanowiska asystentki, analityka ds. leasingu i marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej oraz marketing & communications managera w tym regionie. Wcześniej była związana z agencją reklamy zewnętrznej Portland Polska oraz firmą Nielsen & Bainbridge Polska. Tęsiorowska skończyła Wyższą Szkołę Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka, Prywatną Wyższą Szkołę Biznesu i Administracji oraz Podyplomowe Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Marta Tęsiorowska wiceprezydentem ProLogis ds. marketingu i komunikacji