Marta Guze-Korszyńska: z Radia ZET do Silk Software House
Marta Guze-Korszyńska zaczęła pracę jako marketing communications manager w agencji Silk Software House. Poprzednio była związana z Radiem ZET, a wcześniej pracowała m.in. w Marqurad Media Polska, Axel Springer Polska, Broker FM i Media Express.
W Silk Software House Marta Guze-Korszyńska odpowiada za kontakty z klientami, komunikację marketingową i public relations.
Przez ostatni rok pracowała dla Rada ZET, zajmowała się produkcją programu „Bumerang Czesława” prowadzonego przez Czesława Mozila.
Wcześniej przez wiele lat pracowała w działach marketingu i sprzedaży mediów. Była m.in. dyrektorem marketingu w Marqurad Media Polska, kierownikiem działu projektów specjalnych w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska (obecnie Ringier Axel Springer Polska), product managerem ds. sponsoringu i akcji specjalnych w Broker FM, kierownikiem działu public relations w Media Express oraz szefową komunikacji marketingowej biura reklamy i ogłoszeń Media Express i „Super Expressu”.
Jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Shillera w Łodzi. Ukończyła również podyplomowe studium strategicznego zarządzania marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Canadian International Management Institute and Harvard Business School Publishing.
Dołącz do dyskusji: Marta Guze-Korszyńska: z Radia ZET do Silk Software House