SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maria Peltz-Orlińska przeszła z Agory do Burdy

Maria Peltz-Orlińska objęła nowo utworzone stanowisko content and product directora w spółce Burda International Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio związana była z Agorą.

Peltz-Orlińska odpowiada za rozwój i zawartość contentową serwisów internetowych Burdy. Podlega bezpośrednio Annie Podkowińskiej, chief digital officerowi w Grupie Burda International na Polskę i Czechy.

Maria Peltz-Orlińska do końca października br. była dyrektorem serwisów lifestylowych w Agorze, a w przeszłości w tej spółce była m.in. kierownikiem projektów internetowych i redaktorem internetu. Wcześniej pracowała także jako dyrektor rozwoju Natemat.pl oraz jako dyrektor serwisów lifestylowych i wnętrzarskich w Muratorze (obecnie ZPR Media).

Burda International Polska ma niemal 20 serwisów internetowych - w październiku br. zanotowały one łącznie 2,69 mln użytkowników i 25,92 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

Dołącz do dyskusji: Maria Peltz-Orlińska przeszła z Agory do Burdy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edd
"content and product directora" ciągłe bla bla bla
odpowiedź
User
dae
Pamiętam krótki epizod tej pani w Muratorze - na temat internetu wiedziała mniej, niż przeciętny redaktor w tej spółce, co udowodniła na niejednym zebraniu...
odpowiedź
User
Tata
"content and product directora" ciągłe bla bla bla


hehe, normalne określenie stanowiska w organizacji w której tego typu dookreślenia są istotne. Gdybyś kiedyś widział, to byś wiedział.
odpowiedź