Margaret Ann Dowling dyrektorem regionalnym Burdy na Polskę i Czechy
Grupa Burda International tworzy stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę i Czechy. Funkcję tę z początkiem 2014 roku obejmie Margaret Ann Dowling.
Margaret Ann Dowling będzie odpowiadała za cały segment drukowany i cyfrowy koncernu na tych dwóch rynkach. Oprócz strategicznego się na rozwoju portfolio materiałów drukowanych i istniejących marek, skoncentruje się wzmocnieniu działań związanych z reklamą oraz na rozwoju działalności cyfrowej.
Dowling od 2005 roku pełniła funkcję prezesa Marquard Media Hungary. Wcześniej była dyrektorem zarządzającym Hearst Sanoma Kft na Węgrzech. Brała udział w uruchomieniu i rozwoju ponad 40 różnych marek i opracowała wiele projektów cyfrowych i mobilnych.
Grupa Burda w Polsce w październiku br. przejęła wydawnictwo G+J Polska (więcej na ten temat). Dzięki temu w polskim portfolio Burdy jest już 49 tytułów, w tym takie magazyny jak „Elle”, „Glamour”, „InStyle”, „National Geographic”, „Dobre Rady” i „Focus”. Spółkami Grupy Burda w Polsce zarządzają bez zmian Justyna Namięta i Magdalena Malicka.
Z kolei w Czechach Burda jest wydawcą 42 tytułów, w tym między innymi takich pism jak „Elle”, „InStyle”, „Marie Claire”, „Burda Style” i „Maxim”.
Dołącz do dyskusji: Margaret Ann Dowling dyrektorem regionalnym Burdy na Polskę i Czechy