Marek Kaczmarek nowym prezesem Intersport. Stawia na omnichanel
Marek Kaczmarek objął stanowisko prezesa zarządu spółki Intersport Polska, zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Artura Mikołajko.
Marek Kaczmarek jest związany z Intersport od 1 stycznia 2020 r. w roli wiceprezesa zarządu.
Celem nowego prezesa jest podniesienie wartość akcji spółki poprzez poprawę modelu biznesowego wpisującego się w światowe trendy omnichanelowego handlu detalicznego.
- Pandemia jest dla naszej branży ciężkim czasem, ale również dzięki niej i lockdownowi mogliśmy uświadomić sobie czego tak naprawdę potrzebują nasi klienci, i co w związku z tym musimy zmienić. Naszym głównym celem będzie m.in. poprawa modelu biznesowego, który wpisze się w światowy trend omnichanelowego handlu detalicznego. Wiąże się to nierozerwalnie z m.in. wprowadzeniem dynamicznego rozwoju kanału e-commerce, wymianą środowisk IT oraz digitalizacją sieci - wskazuje Marek Kaczmarek.
Dodatkowo z początkiem kwietnia nowym członkiem rady nadzorczej Intersport zostaje Wojciech Mikulski.
Intersport Polska, będąca wyłącznym partnerem biznesowym Grupy Intersport w naszym kraju, to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Znaczącą część oferty firmy stanowi asortyment największych światowych marek, takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F.
Firma obecnie sprzedaje w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski oraz prowadzi sprzedaż w kanale e-commerce.
Grupa Intersport posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.
Dołącz do dyskusji: Marek Kaczmarek nowym prezesem Intersport. Stawia na omnichanel