SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród” w I kwartale. „Działkowiec” na czele sprzedaży

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”. Zyskał tylko magazyn „Mam Ogród”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w I kwartale 2016 roku wyniosła 99 093 egz. W porównaniu do I kwartału 2015 roku zmniejszyła się ona o 3,68 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 77 842 egz., po wzroście o 4,65 proc. - jedynym w zestawieniu.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,47 proc. do 65 086 egz.

Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale br. na poziomie 37 226 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 26,13 proc. Miesięcznik ten w I kwartale ub.r. był czwarty.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

160 350

99 109

99 093

171 800

102 874

102 874

-3,68%

Mam Ogród

126 071

77 842

77 842

144 233

74 381

74 381

4,65%

Przepis na Ogród

112 732

65 086

65 086

135 613

77 001

77 001

-15,47%

Mój Ogródek

85 033

38 625

38 608

113 303

40 499

40 499

-4,67%

Mój Piękny Ogród

67 000

37 226

37 226

80 667

50 397

50 397

-26,13%

Magnolia

65 333

25 284

25 284

61 933

31 716

31 713

-20,27%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 673

2 600

8 000

2 977

2 887

-9,94%

W marcu 2016 roku nowym liderem został „Mam Ogród”, który awansował z miejsca trzeciego. Jego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2015 roku zwiększyła się o 42,21 proc. do 124 365 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (108 970 egz.; w dół o 2,67 proc.), a podium uzupełnia będący przed rokiem drugi „Przepis na Ogród” (81 302 egz.; - 15,30 proc.).

Również i tutaj największy spadek odnotował „Mój Piękny Ogród” - było to 29,19 proc. do 40 584 egz. Magazyn ten spadł z czwartej na piątą lokatę.

Wirtualnemedia.pl

marzec

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Mam Ogród

175 112

124 365

124 365

154 700

87 451

87 451

42,21%

Działkowiec

168 200

109 020

108 970

172 250

111 958

111 958

-2,67%

Przepis na Ogród

135 500

81 302

81 302

165 000

95 984

95 984

-15,30%

Mój Ogródek

91 000

46 388

46 338

113 560

53 793

53 793

-13,86%

Mój Piękny Ogród

73 500

40 584

40 584

95 000

57 312

57 312

-29,19%

Magnolia

80 000

30 214

30 214

78 000

41 250

41 248

-26,75%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 705

2 627

8 000

2 937

2 870

-8,47%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Mam Ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród” w I kwartale. „Działkowiec” na czele sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl