Małgorzata Jopek szefową projektów specjalnych w Ringier Axel Springer Polska
Małgorzata Jopek, była szefowa marketingu Disneya w Europie Środkowej, objęła nowo utworzone stanowisko head of special projects w Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Jopek raportuje bezpośrednio do biura zarządu RASP. Jest odpowiedzialna za strategiczne projekty cross brandowe i cross departamentowe Grupy. Na tym stanowisku pracuje od grudnia ub.r. Wcześniej przez trzy miesiące była konsultantem zarządu RASP.
Do czerwca br. w The Walt Disney Company Małgorzata Jopek zarządzała działem marketingu w Europie Środkowej, który odpowiada za kanały telewizyjne, nadzorowała też brand i content marketing serwisu Disney+. Odeszła z firmy, po tym jak w polskim oddziale The Walt Disney Company zlikwidowano część stanowisk, co było skutkiem globalnych decyzji firmy.
Wcześniej Małgorzata Jopek przez 11 lat była związana z Grupą TVN, gdzie zarządzała kanałem TVN7, a potem także stacją TVN Fabuła. W przeszłości przez siedem lat była dyrektorem marketingu Warner Bros. Entertainment Polska, pracowała też jako dyrektor marketingu HBO Polska. Zaczynała swą karierę zawodową jako jeden z pionierów marketingu i promocji w RMF FM w Krakowie.
Niedawno do RASP dołączyła też Dorota Haller, która stanęła na czele departamentu client solutions w biurze reklamy firmy. Poprzednio kierowała marketingiem chińskiego producenta elektroniki Honor.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Jopek szefową projektów specjalnych w Ringier Axel Springer Polska