Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały w Publicis. Odchodzi Piotr Jachimowicz
Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji reklamowej Publicis (Publicis Groupe). Z firmą żegna się Piotr Jachimowicz.
Magdalena Samek zajmie się zarządzaniem zespołami obsługującymi projekty realizowane dla PKP Intercity, Renault APV i Coca-Cola Poland Services, zaś Małgorzata Szymańczak będzie odpowiedzialna za współpracę z Renault Polska.
Obydwie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Lissowskiemu, COO Publicis Worldwide Polska.
- Piotr dołączył do naszego zespołu dwa lata temu i w tym czasie zarządzał z sukcesem zespołem pracującym dla Renault Polska. Doprowadził także Publicis do wygranej w dwóch dużych przetargach, dzięki czemu agencja rozpoczęła współpracę z PKP Intercity oraz Coca-Cola Poland Services. Bardzo doceniamy osiągnięcia Piotra, wpływające bezpośrednio na rozwój całej firmy - powiedział Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis Worldwide Polska.
Magdalena Samek związana jest z branżą reklamową od kilkunastu lat z czego w Publicis Poland pracuje od dziesięciu. Swoją karierę zaczynała od stanowiska account managera i w tej roli zdobywała doświadczenie przy projektach realizowanych dla klientów takich, jak Renault Polska czy Presspublika. Później w roli account supervisor odpowiadała za obsługę m.in. Orange Polska.
Z kolei Małgorzata Szymańczak jest związana z branżą reklamową od ponad dziesięciu lat. Do agencji Publicis dołączyła w lutym ub.r., wzmacniając zespół odpowiedzialny za obsługę Renault Polska. Wcześniej pracowała w agencjach Leo Burnett, Euro RSCG / Havas Worldwide Warsaw czy Red8.
Dotychczas pracę nad kampaniami realizowanymi dla tych klientów koordynował group account director Piotr Jachimowicz, który postanowił odejść z branży reklamowej i zająć się rodzinną firmą medyczną Alergo-med.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały w Publicis. Odchodzi Piotr Jachimowicz