Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create
Magdalena Banasik objęła nowo utworzone stanowisko head of creatives w agencji K2 Create (Grupa K2).
Banasik będzie dbała o zawodowy rozwój członków zespołu kreatywnego, reprezentowała agencję na forum organizacji branżowych.
Ponadto będzie wspierała Filipa Szperla, dyrektora kreatywnego, w zarządzaniu działem kreacji oraz kwestiach kreatywnych.
- Ostatnie półtora roku, powracające lockdow-ny, praca zdalna i hybrydowa - to wszystko sprawia, że agencje kreatywne stoją przed nowymi wyzwaniami. Proces kreatywny siłą rzeczy też zaczyna się zmieniać - trudno się dekretuje półtoragodzinne generowanie konceptów na teamsach o 13.30. Kreacja to nie tyle genialna idea i wybitna kampania, kreacja to przede wszystkim ludzie. I musimy nie tylko konsekwentnie pracować nad jakością produktu kreatywnego, ale również stale pracować z jego twórcami – dbać o ich rozwój, o ścieżki kariery, stawiać jasne i czytelne cele, dawać regularny feedback, motywować, inspirować i integrować zespół, łowić talenty. Magda łączy w sobie prawie 20 lat doświadczenia pracy w kreacji – jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach kreatywnych (m.in. w Cannes, Nowym Jorku, Portorożu), z empatią i umiejętnością budowania merytorycznych relacji. Jest idealną osobą na takie stanowisko - mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.
Magdalena Banasik jest związana z reklamą od 17 lat, a od 8 lat w K2 Create, ostatnio jako senior copywriter. Zaczynała w DDB, pracowała również w Havas Creative i McCann Worldgroup Polska. Jest zdobywczynią Silver i Bronze Cannes Lions oraz wielu lokalnych i międzynarodowych nagród, w tym KTR, Golden Drum, Cristal Award, Golden Award of Montreux, Epica i Eurobest.
Pracowała dla takich marek, jak "Gazeta Wyborcza", McDonald's, IKEA, Peugeot, Decathlon, KFC, Wódka Wyborowa, Coca-Cola, UPC.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create
:):):):):):):) właśnie