SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny o gwiazdach: „Viva!” najwięcej z reklam, dobry start „Flesza”

W br. dwutygodniki people cennikowo zarobiły w reklam jedną piątą więcej niż przed rokiem. Liderem segmentu jest „Viva!”, która zarobiła dwa razy więcej niż ukazujący się od jesieni ub.r. „Flesz”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, cennikowe wpływy reklamowe „Vivy!” (Edipresse Polska) od stycznia do kwietnia br. były o 13,1 proc. wyższe niż rok wcześniej., a „Gali” (G+J Polska) - o 7,6 proc. wyższe. W przypadku „Party” (Edipresse Polska) ten wzrost wyniósł 38,4 proc., a w przypadku „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 43,7 proc.

Wszystkie dwutygodniki z segmentu people zarobiły cennikowo z reklam 21,9 proc. więcej niż przed rokiem. Jeśli uwzględniać przychody reklamowe magazynu „Flesz” (Edipresse Polska), który ukazuje się od października ub.r., ten wzrost wynosi aż 46,5 proc.

>>> „Party liderem, ale traci. „Gala” najbardziej na plusie

Cennikowe wpływy reklamowe dwutygodników people (bez autopromocji)
 I-IV.2012I-IV.2011
Viva33 276 036 zł29 425 102 zł
Party20 062 958 zł14 497 225 zł
Flesz16 658 917 zł-
Gala14 773 532 zł13 733 336 zł
Show14 401 463 zł10 022 454 zł
monitorowane tytuły razem99 172 906 zł67 678 117 zł
monitorowane tytuły razem bez "Flesza"82 513 989 zł67 678 117 zł


„Flesz” przez trzy miesiące ub.r. zarobił z reklam prawie 10 mln zł, a przez pierwsze cztery miesiące br. - 16,6 mln zł. Osiągnął więc wyższe wpływy niż „Show”, a w samym br. wyprzedził też „Galę”. Zdecydowanym liderem segmentu jest „Viva!”, której przychody reklamowe przez tych siedem miesięcy były prawie dwa razy wyższe niż „Party” i „Gali”.

>>> Magazyny 10 proc. więcej z reklam. „Party” i „Twój Styl” mocno w górę, „Polityka” w dół

Cennikowe wpływy reklamowe dwutygodników people (bez autopromocji)
 X-XII.2011I-IV.2012X.2011-IV.2012
Viva24 315 192 zł33 276 036 zł57 591 228 zł
Party14 323 739 zł20 062 958 zł34 386 697 zł
Gala16 497 164 zł14 773 532 zł31 270 696 zł
Flesz9 850 189 zł16 658 917 zł26 509 106 zł
Show9 402 118 zł14 401 463 zł23 803 581 zł

Dołącz do dyskusji: Magazyny o gwiazdach: „Viva!” najwięcej z reklam, dobry start „Flesza”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piegus
viva! jest całkiem na poziomie
odpowiedź
User
pieguska
Na poziomie czego?
odpowiedź
User
lila
Na poziomie szmiry badziewia tandety opakowanego photoshopem z trescia dla motłochu i plebsu
odpowiedź