SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam

Magazyny kolorowe zarobiły w kwietniu 2009 roku 229 mln zł wobec253 mln zł w 2008 r. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" -wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w kwietniu2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 9,5 mln zł(mniej o 0,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynikaz monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się dwutygodnik "VIVA!" (EdipressePolska) - 9,0 mln zł (1,4 mln zł mniej niż w kwietniu 2008) a natrzecim miejscu uplasowała się "Claudia" - 7,8 mln zł.

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w kwietniu 2009 roku 229mln zł wobec 253 mln zł w 2008 r.

Rok /MiesiącIV.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny229 416 893 zł
NEWSWEEK POLSKA9 540 533 zł
VIVA9 041 173 zł
CLAUDIA7 768 098 zł
POLITYKA7 746 000 zł
TWÓJ STYL7 391 905 zł
WPROST7 379 923zł

Rok /MiesiącIV.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny253 436 945 zł
VIVA10 403 676 zł
NEWSWEEK POLSKA10 340 000 zł
WPROST8 805 460 zł
TWÓJ STYL8 754 991 zł
POLITYKA8 680 450 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl