Magazyny "Elle" i "Uroda Życia" ze zmienionym cyklem wydawniczym
Do wczoraj nie ukazały się lipcowe wydania "Elle" (Burda Media Polska), ani "Urody Życia" (Edipresse Polska). Pierwszy z nich będzie dostępny ponownie od 24 czerwca, później na początku sierpnia. Drugi - dopiero w połowie sierpnia.
Ostatnie wydanie - czerwcowe „Elle” ukazało się 6 maja br., natomiast w czerwcu nie było dostępne w kioskach. Jak się dowiedzieliśmy, podwójne wydanie - „Elle” oraz „Elle Man” będzie dostępne na rynku od 24 czerwca br. Ukaże się w wersji z trzema okładkami - modową, dla pań oraz dla panów - „Elle Man” z Robertem Pattisonem lub Mariuszem Przybylskim.
Będzie to numer wakacyjny, a kolejny - 5 sierpnia - będzie wydaniem wrześniowym. Łącznie "podwójne" pismo będzie liczyć 164 strony. Wydawca nie podaje informacji w sprawie nakładu.
Numery przygotowały wspólnie redakcje obu pism w ramach akcji #ELLEtoghether. Inauguracją łączonego wydania była debata „O tym dlaczego warto być (szczególnie teraz) razem”, którą poprowadzili wczoraj redaktor naczelna „Elle” Marta Rudowicz-Drożdż oraz redaktor naczelny „Elle Man” Olivier Janiak.
Podwójne wydanie ukaże się również w wersji z płócienną torbą (w cenie 15,99 zł) lub maseczkami Bielenda SkinShot w prezencie (w cenie 9,99 zł).
"Uroda Życia" dopiero w sierpniu
Magazyn „Uroda Życia” natomiast po raz ostatni ukazał się 4 maja. Był to numer czerwcowy. Wydawnictwo informuje, że najbliższe wydanie będzie dostępne w drugim tygodniu sierpnia. Będzie to siódmy numer pisma w tym roku.
- Ta jednorazowa zmiana częstotliwości wychodzenia pisma spowodowana jest między innymi turbulencjami na rynku dystrybucji i reklamy na skutek pandemii koronawirusa - informuje portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Smit, dyrektor ds. komunikacji w Edipresse Polska.
Zaznacza jednak, że redakcja "cały czas pracuje nad rozwojem i wzmocnieniem brandu".
W połowie kwietnia br. Edipresse Polska uruchomiło witrynę internetową swojego miesięcznika pod adresem urodazycia.pl. Szefową serwisu jest redaktor naczelna magazynu Sylwia Niemczyk, treści przygotowują dziennikarze pisma. Uruchomiono także podcasty „Słuchaj dla przyjemności”, a zespół "Urody Życia" przygotował bezpłatne e-wydanie "Urody Życia. Psychologia".
Koronawirus na rynku prasy
W połowie kwietnia wydawnictwo Burda Media Polska zdecydowało o zwolnieniu około 50 pracowników. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, powodem mają być gospodarcze skutki epidemii koronawirusa.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem magazynu „Uroda Życia” w styczniu br. wyniosła 30 369 egz. Natomiast „Elle” zanotowało sprzedaż ogółem na poziomie 38,988 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Magazyny "Elle" i "Uroda Życia" ze zmienionym cyklem wydawniczym
Znaczy nie kupujesz w ogóle czy jak?