SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Szewczenko i Emil Wiśniewski w Netizens Peppermint

Maciej Szewczenko i Emil Wiśniewski dołączyli do zespołu kreacji agencji Netizens Peppermint. Szewczenko objął stanowisko art directora, a Wiśniewski – copywritera.

Maciej Szewczenko (na zdjęciu z lewej) jest absolwentem projektowania graficznego Łódzkiej ASP. Od siedmiu lat jako konceptualista, grafik i designer tworzy dla potrzeb szeroko pojętej bramży reklamowej. Przygotowywał kampanie dla firm takich jak m.in. PZU, Microsoft, Bosch, UPC, Intel, Vectra. Ponadto projektował opakowania m.in. dla Moli, Tetleya, Bielendy, Medeii i Zewy.

 


Natomiast Emil Wiśniewski z branżą reklamową związany jest od sierpnia 2007, kiedy dołączył do agecnji Momentum Worldwide. Pracował dla takich klientów jak MasterCard (w tym wprowadzenie PayPass), ExxonMobile, Microsoft, Polkomtel S.A., Nestlé, Bank BGŻ, PLL LOT, La Roche-Posay, Danfoss, Samsung. Następnie przeszedł do agencji Cheil, gdzie zajmował się kreacją i współuczestniczył przy tworzeniu strategii dla marki Samsung. Zanim rozpoczął swoją karierę w reklamie, pod pseudonimem Emil Blef zajmował się muzyką.

Dołącz do dyskusji: Maciej Szewczenko i Emil Wiśniewski w Netizens Peppermint

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej
Dziękujemy, niedawno utworzyłem stronę internetową, zawartość się poprawi : http://www.maciej-szewczenko.com/
odpowiedź
User
Maciej
Lubie to ! http://www.maciej-szewczenko.com/
odpowiedź
User
Maciej
Moja strona : www.maciej-szewczenko.com
odpowiedź