SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lunatycy w Hotelu Wygoda reklamują Orange Free (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Orange Free oparta na koncepcji kreatywnej Hotelu Wygoda. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.

Nowa kampania Orange Free reklamuje usługę Szczęśliwe Godziny, w ramach której od północy do 8:00 nie obowiązują limity transferu danych. Z tej oferty mogą korzystać użytkownicy taryfy Orange Free 30, płacąc 20 zł miesięcznie i 6 zł za aktywację.

Nowa oferta internetu Orange. Orange Freedom Pro i Internet dla Firm Pro z pakietem 10 GB

Reklama Szczęśliwych Godzin żartobliwie przedstawia nocną aktywność internautów, pokazując lunatyków krążących po Hotelu Wygoda. Hotel ten po raz pierwszy pojawił się w poprzedniej kampanii Orange Free (zobacz spot z tej akcji).



Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, radio, internet i outdoor. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

 

Dołącz do dyskusji: Lunatycy w Hotelu Wygoda reklamują Orange Free (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michal
reklama całkiem niezła. Sama oferta też może być. 20zł miesięcznie za coś takiego, nie wydaje się raczej wygórowaną stawką.
odpowiedź
User
may
Średnia jest ta reklama - czego to ma niby dotyczyć? No ok, noc - lunatycy, ale w kontekście pierwszej, że internet jest jak hotel?! Duże nadużycie... Albo skrót myślowy, który nie został dobrze przemyślany!
odpowiedź