Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Poland
Do zespołu domu mediowego OMD Poland dołączył Łukasz Zaleśny obejmując stanowisko dyrektora ds strategii. Ostatnio pracował w Starcomie (Publicis Media).
W OMD Poland Łukasz Zaleśny ma wspierać agencję w obszarze strategii komunikacji marketingowej, realizując projekty na styku konsumenta, marki i biznesu oraz mediów i technologii.
Łukasz Zaleśny ma kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z marketerami przy budowaniu strategii komunikacji marek zdobyte w agencjach mediowych i digitalowych.
Od wiosny ub.r. był consumer experience strategy directorem w Starcomie (Publicis Media). Przedtem przez półtora roku pracował w siostrzanej agencji Starcomu - Blue449 jako strategy&innovation director. Wcześniej natomiast przez ponad 4 lata był strategy&insight managerem w domu mediowym Zenith, również należącej do Publicis Media.
Karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencjach E-Graphics (TBWA) i ACR (K2 Media),
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Poland