SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Love Island. Wyspa miłości” hitem Czwórki, oglądalność rosła niemal z tygodnia na tydzień

Nadawany w Czwórce siódmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” oglądało średnio 472 tys. widzów. Oglądalność randkowego show rosła niemal z tygodnia na tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Powstanie ósma odsłona produkcji, właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników.

Uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości 7”; Fot. G. Broniatowski Uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości 7”; Fot. G. Broniatowski

„Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce oglądać można było w dni powszednie oraz w niedziele o godz. 21.00, w okresie od 27 lutego do 9 kwietnia.

Średnia widownia premierowych odcinków randkowego programu wyniosła 472 tys. osób.

Przełożyło się to na 3,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie 16-49, 5,44 proc. w grupie 16-59 oraz 5,38 proc. w grupie 16-34 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dotychczas najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 30 marca. Śledziło ją średnio 752 tys. osób (odpowiednio 6,02 proc., 10,36 proc. i 8,69 proc. udziału).

Widownia rosła niemal z tygodnia na tydzień

W pierwszym tygodniu „Love Island. Wyspa miłości 7” śledziło 360 tys. widzów. W kolejnych tygodniach cykl notował stopniowo coraz wyższe wyniki. W drugim show miał 397 tys. widzów, w trzecim - 497 tys., w czwartym - 511 tys., w piątym - 593 tys., a w szóstym - 470 tys.

Przynajmniej przez 1 minutę styczność z każdym odcinkiem programu miało 1,18 mln widzów w grupie 4+. Z kolei przynajmniej fragment jednego odcinka widziało ponad 9 mln widzów.

Dla porównania, średnia widownia nadawanego w Polsacie piątego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 10 kwietnia 2022 roku, wyniosła 524 tys. osób. Przełożyło się to na 5,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.

Zwycięzcami siódmej edycji show zostali Agata Paź i Hubert Wicher. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Będzie ósmy sezon

Czwórka już pracuje nad ósmą odsłoną projektu. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do nowych odcinków. Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl/casting/love-island/.

Poszukiwani są single i singielki w wieku od 21 do 35 lat, którzy chcą przeżyć przygodę życia oraz zawalczyć o miłość i sławę.

Telewizyjna Czwórka ósmy sezon „Love Island” planuje pokazać w jesiennej ramówce 2023 roku. Program ponownie najprawdopodobniej poprowadzi Karolina Gilon.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.

Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” hitem Czwórki, oglądalność rosła niemal z tygodnia na tydzień

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Szlauf island....
20 6
odpowiedź
User
DJ M
Ten wynik został zrobiony wyłącznie dzięki jednemu montażyście, który jest na tyle dobry, że w nagrodę teraz doi kasę w TVP robiąc równie ambitne programy.
16 9
odpowiedź
User
aa
ile jeszcze będzie artykułów o tym czymś??
0 0
odpowiedź