Lotnisko Chopina ma Orbitę Chillu
Marka Orbit (Mars Wrigley) w ramach nowej platformy komunikacji stworzyła Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina w Warszawie. Specjalna strefa ma umilić podróżującym czas oczekiwania na lot, a można ja odwiedzać do połowy września.
W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit, podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów.
Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży. Marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.
– Chcąc uatrakcyjnić czas, który podróżni spędzają na lotnisku, postanowiliśmy zorganizować na warszawskim Lotnisku Chopina strefę Orbity Chillu. Znajdują się w niej komfortowe pufy i kanapy z widokiem na startujące samoloty, ale również atrakcje, które zapewnią aktywny relaks przed odlotem – mówi Laura Lipska, senior brand manager, Mars Polska.
Strefa Orbita Chillu jest dostępna do 14 września br. Znajduje się na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu znajdują się: „tablica odlotów”, maszyna vendingowa ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit, miejsce do odpoczynku, praktyczne gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy będą też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.
Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Dołącz do dyskusji: Lotnisko Chopina ma Orbitę Chillu