LOT: oferta "First Minute" wsparta międzynarodową kampanią
Wraz z wprowadzeniem przez PLL LOT taryfy cenowej "First Minute" rusza międzynarodowa kampania promocyjna nowej oferty.
"First Minute" zastępuje dotychczasową taryfę "Promolot" i jest skierowana dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem. Najnowsza propozycja handlowa ma zachęcić podróżnych do kupowania biletów na rejsy LOT-em we wcześniejszych terminach, co ma przełożyć się na niższą cenę lotów (więcej na ten temat).
Kampania promocyjna nowej taryfy "First Minute" będzie prowadzona pod hasłami "Europa w jednej cenie za 329 złotych", "Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych" oraz "Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych". Akcja marketingowa prowadzona będzie w Polsce oraz na 12 zagranicznych rynkach, m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie.
Działania promocyjne na rynku polskim obejmować będą internet (m.in. onet, gazeta.pl), outdoor, prasę i radio (RMF, Eska, Złote Przeboje, Tok FM, Pin, Chilli Zet). Na rynkach zagranicznych prowadzona będzie kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest fotograf Wojciech Wieteska.
Kampania została przygotowana przez agencję reklamową DDB, agencję interaktywną 180 Heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: LOT: oferta "First Minute" wsparta międzynarodową kampanią