Łomżing w zimnie i bezruchu reklamuje piwo Łomża (wideo)
Do emisji trafiły kolejne reklamy piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja reklamowa Lowe Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa.
Tegoroczna kampania reklamowa Łomży przebiega pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania”, które ma podkreślać sposób, w jaki produkowane jest to piwo: że nieodzownym etapem jest leżakowanie.
Spoty pokazują trzech mężczyzn odpoczywających na leżakach w różnych sytuacjach: w pierwszej reklamie - podczas domowej imprezy (obejrzyj to), w dwóch kolejnych - na pustej nadmorskiej plaży i brzegu Wisły w Warszawie.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.
Ponadto z początkiem czerwca zaczął się konkurs pod hasłem „Leżakowanie”, w którym należy kupić pięć opakowań dowolnych wersji piwa Łomża i wysłać ciekawy opis swojej ulubionej formy leżakowania. Do wygrania są cztery tysiące leżaków. Konkurs potrwa do 26 lipca.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Łomżing w zimnie i bezruchu reklamuje piwo Łomża (wideo)