Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy
Od poniedziałku, 6 kwietnia kanały Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale będą miały odświeżone logotypy oraz nowe oprawy. Hasło przewodnie spotu prezentującego brzmi „Zmieniamy się dla Was”.
Nowa oprawa antenowa Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film i Polsat Seriale ma nawiązywać do elementów znanych już widzom z anteny głównej Polsatu. Jak czytamy w komunikacie „elementy graficzne pojawiające się na ekranie zostały zaanimowane, a statyczna forma logotypu niejako zatrzymanego na kolorowej apli (jednolitego tła zawsze w kolorze danego kanału) zyskała efekt trójwymiarowości. Także pojawiają się typowe dla danej stacji kolory liter w zapowiadanych tytułach programów. Taka spójność barw ma wzmocnić identyfikację kanału z logotypem, co jest niezwykle ważne w sytuacji, gdy widz ma dostęp do setek kanałów telewizyjnych”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W oprawie antenowej pojawią się także animacje z tytułami miniaudycji na wzór „Włącz emocje” Polsatu. „Włącz emocje” wykorzystane zostaną w Polsat 1, Polsat 2 oraz Super Polsat. W pozostałych zaproponujemy widzom: „Zoom na Cafe” (Polsat Cafe), „Taki jest świat” (Polsat Doku), „Play Extra” (Polsat Play), „Tylko dobre filmy” (Polsat Film), „Serial za serialem” (Polsat Seriale). Wszystkie konsekwentnie w kolorach stacji. Animacjom towarzyszą specjalnie skomponowane przez Luxlotusliner jingle - dla każdego kanału inne.
- Pracując nad ujednoliceniem logotypów chcieliśmy zachować dotychczasową tożsamość znaków, ale odświeżyć je poprzez nową czcionkę, typografię oraz nasyconą kolorystykę pełną pozytywnych emocji, ciepła i radości. Zależało nam na tym, aby widz niezależnie od tego, który z naszych kanałów ogląda miał poczucie silnej identyfikacji z marką Polsat i jej kanałami - komentuje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, członek zarządu i dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat.
Nowe logotypy i oprawę stworzyła niemiecka agencja kreatywna Luxlotusliner. - Opracowaliśmy „system kolorów sieci telewizyjnej Polsat” o przyjaznych i nasyconych barwach, pasujących do pomarańczy i czerwieni z logo Polsatu. Nowe identyfikatory świadczą o wyjątkowości każdej stacji telewizyjnej, oferując emocjonujący i inspirujący design przy zachowaniu korporacyjnej stylizacji - mówi Gabi Madracevic, dyrektor zarządzająca oraz kreatywna Luxlotusliner.
Nowe logotypy oraz oprawa antenowa zadebiutują w poniedziałek, 6 kwietnia 2020 roku, a zwiastować je będzie specjalnie przygotowany spot wizerunkowy, który został przygotowany przez Znane Studio.
Udział Super Polsat w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 0,94 proc. Polsat 2 - 1,54 proc., Polsat Cafe - 0,36 proc., Polsat Play - 0,56 proc., Polsat Doku - 0,14 proc., Polsat Film - 0,54 proc., a Polsat Seriale (wówczas Polsat Romans) - 0,16 proc. Polsat 1 jest przeznaczony dla odbiorców polskiego pochodzenia, przebywających za granicą.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy